Zkoušky KJ Brno

19.04.2011 19:19

Máme to úspěšně za sebou. Dne 16.4.2011 jsme se rozjeli do Lovosic na zkoušky podle KJ Brno- rozhodčí pan Plšek, zkoušeli jsme štěstí v ZPU1. Musím říct, že jsem byla hodně nervózní, protože Noddy umí překvapit a vymyslet si nějakou neplechu zrovna v den zkoušek a taky proto, že jsem věděla v čem v poslední době dělal chyby, no prostě nuly jsme si nemohli dovolit. Nastoupilo nás 11 účastníků z toho 10x ZOP a moje maličkost na ZPU1, začli jsme stopičkou, byla to naše asi 4stopa letos, takže jsem se trochu modlila, ale aspoň 10bodů z 20 celkových mě potěšilo. Potom jsme si počkali až odcvičí 10 ZOPek a nastoupili jsme my. Noddy nastoupil celkem v dobré náladě, začli jsme přivoláním - povedlo se, pokračovali chůzí bez vodítka následovali obraty na místě, změny poloh na místě, kdy si nás pan rozhodčí prověřil jestli to Noddy nedělá automaticky, dále trochu obávané štěkání, ale Noddy se roštěkal, potom aportíček povedl se na poprvé a už nám zbývali překážky, skok přez metrovku a áčko obě jedním směrem byly splněny. A poslední naše nejobávanější disciplína - odložení dlouhodobé na 30kroků a já v úkrytu, VYŠLO TO :o)))) Noddy vydržel. Zkoušku jsme uzavřeli malou řadovkou s několika cviky, co Noddyho nerozhodili, v klidku přešel přez 3druhy povrchů a nelekl se ani při nárazovém zvuku - rachtání kamínků v plechovce. Celkově jsme dosáhli krásných 133bodů známka velmi dobře. Měla jsem strašnou radost, že se nám to povedlo.

—————

Zpět